Интервю с Тихомир Петров за дизайна и обзавеждането на баня

September 13, 2012 12:24 342

Дизайнът е всичко за една баня и ние трябва да се съобразяваме с това.

Непрекъснато променящите се тенденции в обзавеждането за баня са толкова динамични, че няма време за компромиси що се отнася до обзавеждането за баня. Перфекционизмът за банята е всичко. Качеството за банята е задължително. Луксът за банята е неизбежен с продуктите на Geberit и Hansgrohe за обзавеждане за баня. Това казват за себе си Юнитрейд интернешънъл ЕООД, които са представители на продуктите на Geberit и Hansgrohe за обзавеждане за баня.

По отношение на дизайна имаме доста доста допирни точки, затова решихме да им зададем няколко въпроса за обзавеждане на баните. Ето нашите въпроса. На тях отговори Тихомир Петров.

1. Вашите клиенти ползват ли услугите на дизайнери?

Бих казал, че се наблюдават все повече случаи на клиенти, които прибягват до услугите на дизайнери. По този начин те не само се докосват до качествени продукти, но също така ги имплементират в своите домове и в частност, баня. За съжаление доверието е ниско на този етап, но тенденциите са в посока – нагоре! От друга страна голяма част от нашите клиенти са именно дизайнери, които на практика говорят и избират от името на клиента.

2. За кои продукти вашите клиенти са склонни да инвестират най-много?

Определено това са вградените казанчета от дизайнерската линия на Geberit и душ питите на Hansgrohe. Самите потребители виждат качеството в тях. Възможността, която им предоставяме чрез емоционално докосване в шоурумът ни и работещите макети в магазините за баня допълнително ги стимулира да изберат качеството и дизайна. Разбира се, функционалността е ключова също така.

3. Кой е продукта, който изразява характера и стила на банята?

Моето лично мнение е, че това е душът. Ако мога така да се изразя един хубав, качествен и дизайнерски душ може да говори за цялата баня и вкусът на собствениците. Тук е важно да споделя, че душът трябва да е изчистен и грациозен. Претрупаните душ системи свалят от стилът на банята и ги правят кичозни и не до там функционални. Абе като при Mercedes. Всичко е изчистено, стилно и няма излишни елементи.

4. Глези ли се българина с красиви продукти в банята?

Да се глези не бих казал, но започва да се ориентира към по-качествени и стилни продукти за баня. Можем да кажем, че изчистеният дизайн и високото качество на продуктите добавят стойност за потребителя, което в дни на криза е решаващо. Виждаме, че цената не е определящ фактор за хората, които държат на хубавото, качественото и избират мъдро!

5. Финални думи

Благодаря ви за възможността да дам мнение от името на Geberit и Hansgrohe, а също така искам да кажа на потребителите да имат повече доверие в дизайнерите и качествените продукти, защото това е инвестиция в тяхното благосъстояние.

Очаквайте скоро интервю с нас в блога на Юнитрейд интернешънъл.


pinterest-9528c.html