10 грешки, които клиентите допускат при работата с интериорен дизайнер

March 22, 2012 15:42 638

Error10те най-груби грешки

Това е кратко ръководство как да НЕ използваме услугите на дизайнер. Това са най-често срещаните грешки когато клиенти работят с дизайнер. Допускането им води до много сериозни проблеми и е важно да не се стига до тях.

Повечето са резултат от отношение към самата услуга и работата, която върши дизайнера.

1. Сравняват офертите за интериорен дизайн единствено по цената, а не по стила и работата, която ще свърши дизайнера.

2. Наемат майстори преди да има готов интериорен проект.

3. Предвиждат само 3 месеца за интериорен проект и реализация

4. Разглеждат много списания за интериор и иска невъзможни неща с оглед на пространството, с което разполага.

5. Обсъждат интериорния проект със съседа, колега на братовчет му и с други знайни и незнайни „разбирачи”.

6. Нямат определен бюджет за цялостната реализация.

7. Нямат ясна идея как да изглежда техния интериор.

8. Още преди да започне проекта вече са си купили диван и уредите за кухнята.

9. Искат да започне реализацията по средата на изготвяне на интериорния проект, като си мислят, че така ще спестят време.

10. Мислят, си че интериорния дизайн е избор на цветове, странно изглеждащи осветителни тела и дизайнерски столове.

Дизайнът е много повече, той решава пространствени задачи и има за цел да повиши качеството на живот в определено пространство.

Затова, слушайте ни повече, защото това е във ваш интерес. Това ръководство е по покана на приятелите от www.dezona.com


pinterest-9528c.html