Добрите студиа за интериорен дизайн ще оцелеят и ще излязат по-силни от кризата

December 14, 2009 17:11 583

businesslion.comПреди няколко дни получих от Борислав Айтов от businesslion.com интересно предложение за интервю. С удоволствие приех поканата и се получи интересна публикация за нас. Дори сложиха наш банер с нашето лого, за което им благодарим. Объсъдихме и възможност за публикуване на още няколоко наши статии. Предлагам на вашето внимание цялото интервю. Добрите студиа за интериорен дизайн ще оцелеят и ще излязат по-силни от кризата. Интервю със Стефан Русев - отдел "Маркетинг и реклама" във INDESIGN - студио за интериорно проектиране и мебелен дизайн Как се отразява финансовата криза на студио INDESIGN и изобщо във вашия бранш? Финансова криза засегна всички браншове в България и хората станаха по–внимателни при инвестиране на средства за обновяването на своя дом, офис, ресторант, бар или друг проект. Всички знаем за японските символи за криза, че те означават и възможност. За да имаме възможност за развитие и в тези трудни дни направихме промяна в поведението и въобще в цялата си бизнес философия. Залагаме много на личното отношение с клиентите си. Когато започнем да проектираме определен обект ние се обвързваме с него освен професионално, но и емоционално. Пътуваме много и имаме обекти в цяла България и това е един от начините да се борим с кризата, стремим се да поддържаме високо темпо на работа, което да ни държи в напрежение за развитие. Трудно ми е да кажа как е в целия бранш, но вярвам, че добрите студиа за интериорен дизайн ще оцелеят и ще излязат по-силни от кризата. Каква е концепцията за развитие през новата 2010 година? Смятам, че през 2010 година икономиката ще се стабилизира. Относно нашата работа вярвам, че ще продължим да се развиваме и ще ставаме все по-добри в проектирането. Все повече хора вече имат доверие на услугата интериорен дизайн и тя ще стане още по-популярна. В България започнахме да обръщаме внимание на пространството, което обитаваме за работа, живот, почивка и забавление и много хора са убедени в ползата от наемането на дизайнери, които да проектират пространството около тях. Пожелавам си и повече интересни проекти, по които да работим. Дано повече обществени пространства започнат да се проектират от професионални дизайнери, защото в тази област много изоставаме. А лошото е, че потърпевши сме всички ние, които живеем в България. Много ми иска да има по-голяма толерантност между самите дизайнери и е време да се създаде професионална камара на интериорните дизайнери, която да регулира дейността и развитието на самия бранш и да защитава техните интереси, а и тези на клиентите. Това ще е много полезно за развитието на целия бранш. Разкажете повече за най-мащабния проект изпълнен от вас за изминалата 2009г. Трудно ми е да отделя един проект, защото всеки интериорен проект сам по себе си е мащабен. Проектирането отнема между 2 и 5 месеца, а реализацията е доста по-дълък процес и може да продължи над 6 месеца. Всеки проект за интериорен дизайн е за конкретно пространство и за конкретни хора, поради което всичко е много индивидуално и специфично. Проектирането и реализирането на един интериорен проект е голямо предизвикатество, което е свързано с откриване на много решения. Проблема е, че идеи има, но трудно се реализират. По отношение на производството има сериозни проблеми, много е трудно да се открият производители, които да могат да реализират смели идеи. Това, което е важно в нашата работа, е че се стремим да Повишим Качеството на Живот чрез проектиране. Качеството на живот в едно пространство е резултат от пълноценното използване на наличното пространство, ефективно разположение на функционалните зони, качествени материали, ергономични мебели и правилно съчетаване на останалите аксесоари допълващи обзавеждането. По какъв начин рекламирате вашата компания и готови ли сте да експериментирате в рекламата? Основно използваме интернет маркетинг. Причината, е че нета е най-достъпното и лесно средство за откриване на информация, където хората търсят, споделят информация и комуникират помежду си. Стремим се да излизаме в челото на резултатите при търсене на "интериорен дизайн". Присъстваме в най-популярните социални мрежи, защото искаме да сме близо до нашите клиенти. В тези мрежи хората се обединяват според своите интереси и това, което ги интересува, т.е. те са отворени и търсят определена информация, която вие може да им дадете. Идеята ни е да им предоставим тази информация и тя да е полезна за тях, те да имат възможност да научат повече за нас, да ни опознаят и да задават въпроси, на които да им отговорим. Писането на статии за On-line медии е ефективен начин да разберат за нас много хора, които се интересуват от нашите услуги . В тези статии обясняваме ползата от нашата услуга и защо е необходимо да се наемат дизайнери, като целта ни е да покажем , че сме експерти в областта. Имаме фирмен блог, където чрез неформален стил на общуване искаме да изградим лични отношения с клиентите си. В него публикуваме полезни съвети за бранша, но и информация от „кухнята”, какво ни харесва, от какво се интересуваме, какви каузи поддържаме, за какво ни пука, какво искаме да променим, как работим ние, как се случва целия процес и т.н. Целта е да се стремим да създадем приятно преживяване с нас, нашата фирма и марка, и да бъдем полезни с нашите познания на клиентите си. Блога ни дава бърза обратна връзка с клиентите и разкрива човешкото лице на нашето студио и фирмата. Целта ни е да сме лесно откриваеми и да сме на „един клик” разстояние до всички, които се интересуват от интериорен дизайн. Аз съм винаги отворен към новаторство и нови идеи в маркетинга. Какво мислите за businesslion.com ? Проектът е много интересен. Идеята хора от различни браншове да споделят своя опит, практики, идеи, виждания, успехи, провали, опит, начин на живот и мислене, актуални новини в своята област и по този начин да се получи взаимно обучаване от опита на реални хора в бизнеса е страхотна. Мисля, че българсия бизнес има нужда от такава академия, от която всички заедно да се поучим един от друг. Пожелавам ви много смелост и постоянство за да може да развивате успешно този проект. Естествено и много интересни и магнетични гости в businesslion.com Благодаря за възможността да участвам в businesslion.com и ви желая успех. Искаме да информираме медиите, on-line и off-line, че всички, които желаят могат да напишат статия за нас, да представят наш интериорен проект, интервю или друга публикация относто нашата работа. Ние сме готови да ви окажем пълно съдействие и да ви предоставим нужните снимки, текст и други материали за да може да подготвите лесно и бързо интересн матариал за най-готиното студио за интериорен дизайн INDESIGN усмивка. В категорията За медиите, ще публикуваме съществуващи наши публикации в медиите. Целта ни е да видите примерни материали за нас и да провокираме вашия интерес и внимание. За нас ще е удоволствие да работим с всички медии, които проявяват интерес към нашата работа и ще се опитаме да направим всичко възможно за да може бързо и лесно да подготвите интересен материал за вашите читатели. Отворени сме и към различни инициативи и новаторски идеи. Ако имате интересно предложение не се колебайте да се свържите с нас. Ако проявявате интерес, моля, свържете се с мен, Стефан Русев.


pinterest-9528c.html